Galgos112


(fotografia: Galgos112)

Ahir al passeig marítim de Sant Feliu de Guíxols, hi havia una parada amb informació sobre l’acollida o adopció de llebrers. Membres de l’associació passejaven amb els gossos per mostrar al públic que són animals molt mansos. Jo no vaig poder resistir d’acostar-m’hi, a la parada, tot i que ja tinc un gos i no puc agafar-ne un altre. En vaig acariciar un que em va mirar amb uns ullets que em van enamorar. Vaig saludar els voluntaris i membres i els vaig dir que faria difusió de la seva tasca al meu bloc; i així ho faig per reconèixer-los la feina que estan duent a terme. Penso en aquests animals i en el final que els espera quan el seus amos ja no en puguin treure cap compensació econòmica i, certament, m’esgarrifo.
Entreu al seu web per informar-vos millor i visiteu també aquest altre.
Com podeu ajudar:
Adoptant, acollint o apadrinant un gos
Fent-vos socis o simpatitzants
Fent aportacions puntuals
Fent-vos voluntaris
Regalant pinso...
Correu electrònic: info@galgos112.com