Als blocaires que segueixo



No us estrany veure que ha desaparegut la meva icona de l’apartat dels vostres seguidors. No és pas perquè hagi deixat de seguir-vos perquè estareu dins l’apartat de blocs d’amics o en enllaços que jo mateixa hagi fet.

Ja quan vaig enganxar-me a aquesta moda, no ho tenia clar però ho vaig fer per provar-ho. Ahir una xerradeta amb l’Anna em va fer decidir desfer aquesta opció.
Per què? Doncs perquè no em sembla just. Uns tants i altres tant pocs, o els hi poso tots o no n’hi poso cap, i per aquesta opció m'he decidit.
Blocaires, un segueixo llegint!

4 comentaris:

Anna ha dit...

Molt bé Núria!
Blocaires autèntics 1
Pseudoblocaires facebookeros 0
jeje

Narcís ha dit...

Molt be noia, o tots o cap

Salutacions

vpamies ha dit...

I jo que pensava: a qui hauré decebut que s'ha donat de baixa? :-)

És clar, que sí. Tots aquests ginys de xarxa social ens han de ser útils i hem de tenir la llibertat per donar-nos d'alta i esborrar-nos-hi amb la mateixa facilitat.

Jesús M. Tibau ha dit...

per això estan les eines, per fer servir les que més ens convenen o les que s'ajusten millor a la nostra manera de treballar.