El pregó de Joan Asensi Barberà i la Presentació del llibre "Una imatge i dos poetes"



El poeta Joan Asensi transportà ahir els vilatans de Molins de Rei i els amics i amigues que té al Vallès Oriental ─i que vam seguir-lo en línia per la ràdio─, a un món de records, d’emocions, d’amor...

Part de la seva exposició va esser relatada i recitada pel conegut actor i excel·lent rapsode Artur Más Aguado que ho va fer amb tanta cura com si del mateix autor es tractés. He de dir que en alguns moments se m’humitejaren els ulls revivint el que explicava, tot pensant en els meus avis; perquè cada història em recordava la vida dels meus avantpassats que, tot i lluny d’allí, havien tingut experiències paral·leles. Asensi, també elogià el present i, al final, en la seva última poesia reivindicà per a Molins de Rei “el moli i el pont de quinze arcades” al voltant del famós arbre Ginkgo Bilova.

Crec que en Joan ha deixat el llistó molt alt pel pregoner del proper any.

Una abraçada, Joan, de part de la Laura, la Montserrat, en Narcís i meva!

Demà a les 6 de la tarda en el Casal d’Artés hi haurà la presentació del llibre compartit que porta per títol:
UNA IMATGE I DOS POETES dels poetes Joan Asensi Barberà, Montserrat Altarriba i el fotògraf Miquel Viñas.