Joan Asensi Barberà: Pregoner de la 158a Fira de la Candelera de Molins de Rei

Demà divendres 23 de gener de 2009 el reconegut poeta Joan Asensi Barberà serà el Pregoner de la 158a Fira de la Candelera de Molins de Rei.

Vaig conèixer aquest gran poeta molinenc a través d’una bona amiga i mestra meva, la Laura, que em va posar en contacte amb ell. La trajectòria literària de Joan Asensi Barberà és molt llarga i jo, només us en faré una petita pinzellada: ha estat col·laborador durant molt temps a l’emissora de ràdio local, ha obtingut molts premis literaris i en Jocs Florals. En el 1994 obtingué el nomenament de Mestre de Poesia Viva i és l’autor de l’epitafi de l’actriu Margarida Xirgu...

M’ha costat molt esperar fins avui per parlar-vos-en, perquè volia fer-ho just el dia d’avui per anunciar-vos que si voleu demà podreu escoltar el seu Pregó a través de la ràdio de Molins de Rei (91.2) a les 9 del vespre.

Us deixaré aquí només dos dels seus reculls poètics:
Amb el fruit de les paraules
Quan el silenci em parla

Us aniré ampliant la seva obra i també el lloc i l'hora de la propera presentació que farà diumenge d’un magnífic llibre que ha publicat amb altres autors.
Avui però, no us avenço res més!

Joan, demà estaré connectada a Internet escoltant el teu Pregó i des d’aquí t’envio la meva felicitació.