ISKANDER

Una setmana molt completa: primer, l’entrega de premis del bloc Petits i grans artistes a la Fundació Oncovallès i després, la presentació Iskander un viatge a la magia dels llibres de les escriptores Alícia Gili i Sílvia Romero a la biblioteca de La Garriga.
A l’Alicia la vaig conèixer el mateix dia de la presentació, però amb la Sílvia ens varem conèixer fa uns anys en una de les primeres trobades de RC, quan jo encara escrivia sota pseudònim. Ara feia temps que no coincidíem però, al saber que corria pel Vallès no vaig voler perdre l’ocasió. Em va agradar la presentació i encara no he llegit el llibre però us asseguro que té molt bona pinta. Iskander és un llibre de fantasia en català. Per Sant Jordi el regalaré a la meva neboda perquè crec que li agradarà molt.

Bé no somnieu que us expliqui la sinopsi, llegiu aquí la que ha fet l’Arc de Berà que segurament us agradarà més que la meva.

Sílvia em va encantar venir.

3 comentaris:

Florenci Salesas ha dit...

Encara no he llegit el llibre d'aquesta bona dona. No dubto que ha d'estar la mar de bé, té bona pinta.
I ep, per què ho dius això de la sinopsi? No devaluïs la teva feina d'escriure: sempre és un plaer llegir-te, ni que sigui una sinopsi.
Bon dia, apa.

Helena Arumi ha dit...

Hola Núria!, sóc la gypsy de RC!
Per Sant Boi, ISKANDER també va passar i vaig tenir l'honor de fer-lis la presentació a les autores.
Un llibre original i d'amor veritable per la literatura!.

Un petó!!!

Sílvia ha dit...

Hola Núria,

A mi també em va agradar retrobar-te de nou a la presentació de La Garriga. És veritat que ara feia un munt de temps que no ens vèiem. Aquestes coses van així, oi?

Però bé... en breu: a Cardedeu!

Una abraçada,

Sílvia Romero