Hostal Noray



De les pensions en tenia el record de la meva època d’estudiant, concretament de les que vaig conèixer en el viatge de fi de curs a Italia, ara fa més de trenta anys. Pensions lúgubres de llargs passadissos, que per anar a la dutxa tenies que recorre’ls de banda a banda acompanyada gairebé sempre d’una flaire d’humitat...

Segurament a causa d’aquest record sempre havia fugit d'aquest tipus d'allotjaments. L’any passat, recomanada per una amiga que coneixia el lloc, vaig decidir dona’ls-hi una altra oportunitat i m'hi vaig allotjar uns dies. L'experiència va ser molt positiva.

L’Hostal Noray és una pensió totalment reformada, tranquil·la i d’ambient familiar.
Està situada al carrer Estret, a pocs metres de la platja a Sant Feliu de Guixols, un carrer del centre gairebé privilegiat i fora del bullici de les terrasses nocturnes.

Entre les qualitats a destacar estarien la higiene i el bon tracte.

Aquest any ofereix dins els seus serveis la tecnologia Wi-fi.

Us recomano l'hostal si esteu pensant passar uns dies a la Costa Brava i voleu dormir de gust.

L'entrada que el carrer Estret té des de l' Av. Juli Garreta (concretament l'escala que dóna directament a l'Hostal), està en obres, haureu d'anar uns metres més avall per accedir-hi. Si teniu cap dubte i truqueu a l'Hostal us indicaran.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Què petit és el món. Nosaltres el varem conèixer per uns amics.
Pilar

Anna ha dit...

Jo recordo haver anat fa uns anys a una pensió a Donosti. El lavabo i la banyera eren comunitaris i feia una mica d'angúnia anar-hi. L'habitació era súper petita i no tenia ni finestra... ara fa temps que no vaig a cap pensió perquè habitualment no estan adaptades. És bo que es renovin i, si ho fan, no descarto tornar-hi. És una opció barata i agradable per viatjar.