Passejant per Ca l'Anna


Avui ha estat un dia molt calorós, al menys a casa meva, així que no he sortit al carrer i he preferit seguir amb els meus passejos virtuals.

Els apunts de l'Anna gairebé sempre tenen aquell puntet, entre el que diu que no dirà i que acaba dient amb el seu peculiar sentit de l'humor.
En el seu últim apunt ens recomana el llibre La Maternitat d'Elma, particularment aquest cop no seguiré el seu consell perquè estic a règim de llibres tristos, de moment.

Referent al seu anterior apunt sobre Agroturisme Sant Dionís, sí que voldria recomanar-vos un article titolat: De pagesots i pixapins que va sortir al diari AVUI el dia 9 d'agost i que és de l'escriptor Pep Blay.
L'apunt de l'Anna hi va que ni pintat.

Anna, amb aquesta cama que tens retratada, vas trepitjar gallinassa?

2 comentaris:

Anna ha dit...

No Núria, no necessito gallinassa per caure a terra jo... sóc una mica patoseta! Però està clar que a Sant Dionís tant hagues pogut ser gallinassa, com porcassa, com vedellassa, com conillassa... Encara vaig estar de sort!

A peu coix ha dit...

M'encanta el teu sentit de l'humor!!!!!!!