DOS ANYETS


Aquest mes de juny va néixer aquest primer bloc, a poc a poc, la família ha anat creixent i ara ja en són deu.

Em sembla impossible!

Estic molt satisfeta de la feina feta i de la que faig, però sé, que he de millorar. Estic satisfeta, no només pel que gaudeixo escrivint, sinó també pel fet de tenir al meu costat a una colla de seguidors que tenen la paciència de llegir els apunts que escric i també de deixar-hi algun comentari de tant en tant.

Des d'aquí vull agrair-vos la vostra companyia i dir-vos que també gaudeixo molt llegint i seguint els vostres interessants apunts.

3 comentaris:

vpamies ha dit...

Moltes elicitats, Núria, pels dos anys... i pels 10 blogs!

Ja veig que no sóc l'únic que té fal·lera per anar obrint blogs i més blogs! :-)

Anna ha dit...

Moltes felicitats, Núria... em sento una mica corresponsable d'aquest aniversari ;)

a peu coix ha dit...

Hola Víctor i Anna us envio una forta abraçada.
Tens raó Víctor quasi sembla una "blocaddicció" això jeje!

Anna, tu en tens tota la responsabilitat de que fes el primer, vas ser la que em va encuriosir amb el teu, ja saps que jo tenia web des del 98.