divendres, 24 d’octubre del 2008

Tens un racó dalt del món



Els qui em coneixeu sabeu, perquè m’ho heu sentit dir, que no m’agrada participar en concursos literaris. Quan algú em pregunta per què, responc que perquè ja no tinc necessitat de competir.

I, ara a que ve això? Us preguntareu.
I jo us explicaré que avui he participat en un joc literari diferent. Veig que no posa en competència a ningú, sinó que estimula a la participació i que hi pots concursar una o més vegades, depenent de les ganes que en tinguis.

Es tracta del bloc de l’escriptor Jesús M. Tibau (tens un racó dalt del món). En sóc seguidora des que el vaig descobrir fa temps entre els enllaços del meu amic Antoni Casals (secunaria memòria) i també al bloc de TUMATEIX llibres.

No us explicaré com funciona el joc perquè us faig l’enllaç directament a on ell ho fa.

Us animo a que li feu una visita ben llarga perquè hi té moltes coses interessants.

3 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

Moltes gràcies, gestos com el teu em demostren que l'esforç i la il.lusió tenen premi.

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

çtreballes molt al bloc i es just que quedi reflectit.
Espero seguir participant als teus jocs.

Anònim ha dit...

Jo també vaig descobrir el blog de'n Jesús, fa relativament poc.
La veritat és que és enriquidor.
Per a mi ha estat tota una troballa, amb els jocs literaris que proposa i totes les entrades diverses que fa.

Una abraçada, preciosa!!