dilluns, 29 de desembre del 2008

Homenatge a Joan Brossa 2008

Tot va començar un dia que vaig rebre un correu del famós blocaire “VP” on em convidava a participar en l’homenatge a Joan Brossa.
He de confessar que coneixia poc l’obra de Brossa i primer vaig haver de fer recerca.

Immediatament em va agradar la idea i em vaig posar a fer proves de cartells que els vaig anar enviant per si en volien triar algun.

L’endemà em va fer gràcia veure’ls penjats a l’ABLOCCEDARI que aleshores tot just era un petit projecte.

Al cap de pocs dies, em vaig esglaiar perquè diversos genis feien les seves aportacions i em vaig empetitir com una formigueta amb un gra de blat a la boca però, ja ho havia fet!

He anat veient com el bloc ha anat creixent i entre totes les obres hi ha també el meu gra de blat.

Aquí us he penjat un dels cartells que vaig fer per l’homenatge i aquesta poesia que m’agrada molt.

La poesia és un joc on,
sota una realitat aparent,
hi apareix una altra d’insospitada
Joan Brossa


Ep! Ara he vist l’ABLOCCEDARI a la premsa!

2 comentaris:

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Aquest famós blogaire espera poder seguir passejant pel carrer i per la xarxa sense dur ulleres de sol, ni barret, ni gabardina per no ser reconegut. :-)

N'has fet un gra massa, em sembla!

Núria t'estic agraïdíssim per les aportacions gràfiques que ens vas fer arribar des del primer moment.

D'això es tractava: que cadascú lliurement fes allò que li vingués de gust. I el resultat ha estat magnífic.

Gr`cies per participar!

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

Hola Víctor
No es tracta de tirar floretes, no ho se fer però, sí de reconèixer el mèrit dels treballadors com tu. Només s’ha de mirar la quantitat i qualitat dels teus blocs.
Au!