dimecres, 9 de setembre del 2009

Passejant per Can Casals

Ara mirava les notícies del migdia de TV3 amb un cert desinterès, com ja fa uns dies han tornat a tocar el tema de la prostitució al carrer i durant uns moments m'he plantejat si fer un apunt amb les meves reflexions...

Però he decidit fer un tomb pels blocs dels amics i m'he aturat primer al Secundària Memòria del meu amic Antoni Casals i, vet aquí, ja hi he trobat un munt de reflexions sobre aquest tema.
M'ha agradat com l'ha exposat i us convido a fer un passeig pel seu bloc, on gairebé sempre hi té uns apunts molt interessants.


Aquesta és la gàrgola preferida de l'Antoni, que és també la imatge de portada del seu llibre La mirada de la gàrgola. Per què creieu que està sempre tant ben informat?

Per cert Antoni, actualitza les dades de Joescric que no hi ha tots els teus llibres!

1 comentari:

Antoni ha dit...

Hola Núria,
gràcies per la "publicitat". Realment és un tema comples en el què a més a més no solem tenir en compte a les principals víctimes. I, com tu dius, com més en parlen alguns més penosos els trobem.

Gràcies per advertir-me d'això de Joescric. Fa temps que no hi entro i no he pensat a actualitzar les meves dades.

Una abraçada.