Qui avisa no és traïdor


Com podeu llegir, en aquest curiós rètol fotografiat de la taula d'una terrassa de Sant Feliu de Guíxols, ja avisa que no tenen wc . Si per aquelles coses, t'agafa un mal de ventre mentrestant t'estàs prenent un suc o una xocolata en xurros, com la que ofereixen, vagis alerta, perquè no sabràs cap on anar.
Com podeu llegir està en varis idiomes.

Hi vàrem anar en grup i no vaig poder resistir la temptació de fer la fotografia perquè no havia vist mai cap establiment públic, i menys on si serveixi menjar, que no tingués wc (fins i tot creia que era obligatori tenir-lo), aquest rètol, va servir per riure una estona i fer-nos medità després de si torna-hi mai més.

Avui, ho comparteixo amb vosaltres, per si mai hi aneu ho recordeu, perquè si voleu estar tranquils, cal que hi aneu ben preparats. Qui avisa no és traïdor!


9 comentaris:

Florenci Salesas ha dit...

No hi ha intestí que mereixi un càstic així! A més, crec que sí que és il·legal això, eh.

Déu n'hi do.

Anna ha dit...

Déu n'hi do!

Narcís Civil ha dit...

Volia anar-hi un dia d'aquest a menjar-hi xurros, però desprès de llegir el teu apunt ja m'han passat les ganes de fer-ho. Imaginat si mestres estic menjant la xocolata amb curros em ve un mal de ventre....culleres!!!!!!!!!!!

Antoni Casals i Pascual ha dit...

Està molt clar: si el servei és a la barra, ja teniu la resposta d'on fer les necessitats!!!!
El que veig és que no hi ha servei per a homes i servei per a dones, sinó que tothom ha d'anar al mateix lloc.

a peu coix ha dit...

Bonísimmmm Toni, cap de nosaltres hi havia caigut. Haurem dons d'anar a la barra unisex.
Salut, company

a peu coix ha dit...

Florenci benvingut!
Ja veus quines coses em criden l'atenció. Ara no estic gens intel·lectual prefereixo llegir els apunts dels amics.
Una abraçada

a peu coix ha dit...

Anna, Narcís gràcies per la visita. A Sant Feliu us duré a un lloc com cal.
Un petó

Marga Bonvehí ha dit...

Vaja, vaja, doncs crec, Núria, que si per casualitat trepitjo aquest lloc els preguntaré a on cal anar en cas "d'extrema necessitat"
A veure que m'expliquen. Jo per preguntar, que no quedi.
Salutacions

a peu coix ha dit...

Hola Marga!
Ja veus...