dissabte, 13 de setembre del 2008

Paradetes de productes ecològics


Avui al meu poble hi ha hagut la petita fira de productes ecològics que fan mensualment. Aquesta vegada hi he vist un estand on se’ns mostraven algunes de les diferents classes de raïm.
N’he fet la fotografia i de pas us deixo la informació que he trobat al Google També he visitat la paradeta de pa i pastisseria artesana, fa tot tan bona pinta!


Demà em penso fer un bon esmorzar!



M’agraden les paradetes ecològiques, però el que més m’agradaria és que ho pogués ser tot, d’ecològic, i també que cada cop hi hagués més gent motivada per aquest tema ja que hi hauria més demanda i el seu consum no seria tan car.
Algun cop encara tinc sort de poder assaborir productes de l’hort i degustar un tomàquet amb tota la seva aroma o menjar unes prunes collides fa poc.