dissabte, 15 de novembre del 2008

Exposició de pintura a Cardedeu


Avui quan hem anat a la Llibreria Pla de la Calma a recollir un llibre que tenia encarregat (per cert, Jesús M, és el teu trapezista), m’ha cridat l’atenció l’exposició de pintura que hi havia. Mentrestant mirava els quadres, la pintora m’ha saludat. M’ha agradat perquè hem pogut tenir un canvi d’impressions sobre la seva pintura.
M’ha explicat que l’havia inaugurada el passat dimarts i que la presentació va anar a càrrec del meu amic i escriptor Joan Sala.

La pintura d’Eulàlia Pallares Ros, l’he trobat carregada de quotidianitat, de personatges immortalitzats amb les seves acurades pinzellades, acolorida de tal manera que et fa endinsar misteriosament en el temps.

Con que no sóc crítica d’art, prefereixo que vosaltres mateixos feu la vostra pròpia crítica.

Si sou del Vallès Oriental us animo que l’aneu a veure. A mi m’ha captivat.

El quadres restaran exposats i a la venda a la llibreria fins el dia 30 de novembre de 2008.

Aquí us en deixo un tast.















1 comentari:

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

ei! hola! que tú segueixes el meu blog? si? uala! gràcies!
les pintures són realment maques. La del bar amb les dues taules i el mirall m'agrada molt.