dijous, 6 de novembre del 2008

Notícia literària sobre Miquel Martí i Pol


Vaig conèixer a Martí Pol en un dels seus actes, bé, de fet només li vaig poder prèmer fort la mà; la cua de gent que tenia al darrera no em va permetre parlar amb ell tant com m'hagués agradat.

Tinc molt bon record i de fet podria dir que la meva passió per la poesia està entre dos “Miquels” en Miquel Costa Llobera, a l’Institut i, en Miquel Martí i Pol més tard (entre d'altres poetes, evidentment, però ells dos han estat especials per a mi)

Ara he llegit al Portal de Joescric que L'Associació d'Amics de Miquel Martí i Pol i l'ajuntament de Roda de Ter (Osona) han presentat els actes de commemoració del cinquè aniversari de la seva mort.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Núria,he descobert el teu blog...
Comparteixo amb tú l apassió per aquest meravellòs poeta que ens arriba tan endins...
Com l'estimem!

Isabel C.