dijous, 27 de novembre del 2008

Pobres


Avui he mirat el programa Sense Embuts de la TV3. El tema era de la gent que viu al carrer, dels pobres. De tu o de mi si un dia la vida ens fa un tomb.

El tema d'avui m’ha fet reflexionar molt, sobretot, perquè jo estava calenteta al costat de l’estufa. Quan veus aquests programes t’adones de que en un “plis-plas" pots perdreu tot i que els que consideraves amics, et consolaran durant uns dies però, que aviat et faran "vores"─ com deia la meva àvia.

Us deixo el vídeo mateix del programa pels que no ho hàgiu vist.

Han parlat d’una fundació anomenada Arrels. Us he fet la recerca a Google com sempre i també us la deixo.

Tinc un relat que vaig fer ara farà dos anys i que va ser llegit per Ràdio4 en el programa Nautilus i publicat a la resvista de l’Ateneu de Sant Cugat el febrer d'aquest any (no sé fer l'enllaç d'un pdf... ho sento) i que cada cop que ve el fred em ve a la memòria.